Do szeregów Synertime dołączyły dwie nowe osoby, silnie związane z mediami społecznościowymi - Klaudia Daniluk, której żywiołem jest Facebook, objęła stanowisko Social Media Executive, zaś Katarzyna Markiewicz, doświadczona i aktywna działaczka blogosfery, pracuje jako Account Executive. Panie będą sprawować pieczę nad projektami z obszaru FMCG, kulturalno-rozrywkowego, healthcare oraz CSR.
Klaudia Daniluk jest założycielką programu „Lubię Pomagam” – kampanii zdrowotnej promującej krwiodawstwo i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych. Zanim związała się z Synertime swoje umiejętności doskonaliła m.in. w agencji kreatywnej Connectmedica, gdzie realizowała działania socialmediowe na rzecz marek z obszaru zdrowia i farmacji, m.in. APAP, Ibuprom, Hellozdrowie.pl, Gripex czy Moja intima. Jednocześnie – jako absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiów podyplomowych z zakresu żywienia w sporcie – w ramach współpracy z poprzednią agencją była też Ambasadorem Zdrowia i ekspertem merytorycznym w zakresie zdrowia, odżywiania oraz sportu.
Do zadań nowej Social Media Executive należy koordynacja profili i kampanii promocyjnych marek oraz ich produktów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Pod swoją stałą opieką ma klientów z branży spożywczej, lifestylowej oraz kulturalno-rozrywkowej. Podlega jej kilkuosobowy zespół konsultantów.
Katarzyna Markiewicz przeszła do Synertime z Grupy Accata, gdzie współpracowała z blogerami, mediami, organizowała eventy oraz prowadziła działania marketingowe i PR-owe. Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w branży, które zdobywała nie tylko w agencjach PR, lecz także w telewizji (TVP, Teleekspress) oraz internetowych portalach informacyjnych. Aktywna redaktorka i ceniona blogerka. Na swoim blogu 8ipol.com regularnie publikuje artykuły dotyczące lifestyle"u, a także przeprowadza wywiady ze znanymi i popularnymi w mediach postaciami. W zgodzie ze swoją pasją wyspecjalizowała się w relacjach z blogosferą, celebrity management oraz media relations.
Nowa Account Executive będzie pracować przy projektach z obszaru żywności i żywienia, healthcare. Pod jej opieką znajdą się zwłaszcza te realizacje, które wymagają łączenia w sobie szerokiego spectrum narzędzi komunikacji: od social mediów, eventów, działań produkcyjnych, reklamowych, po elementy CSR.
Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje szereg działań online z zakresu: e-PR, buzz marketing, strony internetowe, blogorelacje, a także kampanie crossowe. W 2014 r. Synertime uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS. W tym samym roku Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.
* * *
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/social-media-w-synertime-na-coraz-wyzszych-obrotach